Dashing - Aroma baru untuk Peminat tegar
Dilancarkan dalam tempoh 25 tahun yang lalu, Dashing telah diumumkan sebagai produk penjagaan badan berjenama yang pertama di Malaysia. Dashing telah menjadikan pelbagai produk penjagaan lelaki sebagai pemimpin utama pasaran di kalangan lelaki .
Dengan portfolio produk yang terdiri daripada EDT, deodoran antiperspirant , roll ons , mandian badan, pembersih muka , gels rambut dan bedak talkum. Dashing kini telah menetapkan tumpuan mereka pada sukan kegemaran negara iaitu bola sepak.
Dashing dan Manchester City FC telah menjadi rakan kongsi selama hampir setahun. Selepas mencipta beberapa pengalaman bola sepak yang menarik musim lalu, Dashing berbangga untuk melancarkan koleksi baru EDTs , Deodoran dan Roll Ons berwangian yang bertaraf antarabangsa. Diadun untuk tahan lebih lama dan memberikan kesegaran sepanjang hari walaupon dalam keadaan aktif.
Terdapat dalam 2 variasi iaitu "ULTIMATE KICK" dan "HALTRICK"
ULTIMATE KICK
mempunyai ciri-ciri yang musim panas seperti wangian aktif yang mempunyai campuran limau , dipertingkatkan dengan kesegaran buah pelaga, disokong oleh vanila dan asas musky.
HATTRICK
memancarkan kombinasi yang unik dengan kesegaran epal sitrus diselitkan dengan gabungan bunga bungaan.
Dashing Ultimate Kick & Dashing Hattrick
Mr. Sriram Krishamurthy ( COO Wipro Unza Malaysia )
Mr. Damian Willoughby ( Director of Partnerships (APAC) MCFC representative )
Mr. Rishi Pahwa ( Marketing Manager Wipro unza Malaysia )